Чабанівська селищна рада
Київська область, Фастівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

До уваги власників аптечних закладів на території громади!

Дата: 18.07.2025 14:14
Кількість переглядів: 130

Національна служба здоров'я України (далі – НСЗУ), як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення висловлює Вам свою повагу та подяку за постійну співпрацю в питаннях реформування системи фінансування охорони здоров'я, підтримку в реалізації комунікаційних заходів НСЗУ та звертається з наступним.

З 1 липня 2025 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.12.2024 № 1417, відповідно до якої всі аптечні заклади зобов’язані укласти договір із Національною службою здоров’я України для здійснення відпуску лікарських засобів та медичних виробів за програмою реімбурсації. Ця вимога закріплена у пункті 165 Ліцензійних умов і є обов’язковою до виконання. У разі її порушення до суб’єктів господарювання, які провадять діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, як органом, що здійснює ліцензування аптечних закладів та контроль за їх діяльністю, можуть бути застосовані регуляторні заходи.

На території областей та населених пунктів можуть функціонувати аптеки чи аптечні пункти, які ще не уклали договір із НСЗУ. Ми всі зацікавлені у тому, щоб мешканці ваших громад мали безперервний доступ до гарантованих державою лікарських засобів та медичних виробів. Закликаємо вас через наявні комунікаційні ресурси громади — офіційні сайти, соціальні мережі, зустрічі з представниками аптечного бізнесу — додатково поінформувати аптечні заклади про зміни у законодавстві та необхідність укладення договору про реімбурсацію з НСЗУ.

Наголошуємо, що алгоритм укладення договору є чітким, зрозумілим і максимально простим. За умови належної підготовки, приєднання аптечного закладу до програми реімбурсації займає мінімум часу.

Для зручності надаємо покроковий алгоритм, як аптекам приєднатися до програми реімбурсації.

Що необхідно для укладення договору:

  • зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоровʼя та забезпечити реєстрацію уповноважених осіб;
  • забезпечити уповноважених осіб електронними підписами;
  • мати належне компʼютерне обладнання та доступ до Інтернету в кожній аптеці або аптечному пункті, де планується відпуск лікарських засобів та медичних виробів;
  • подати заяву про укладення договору через електронну медичну інформаційну систему, в якій зареєстрований заклад. Актуальна інформація про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я розміщені за посиланням https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-doehealth-mis/
  • під час заповнення заяви зазначити:
  1. ПІБ підписанта договору та підставу, на основі якої діє підписант
  2. коректні банківські реквізити за форматом IBAN
  3. обрати групи станів (нозологій), за якими заклад готовий здійснювати відпуск лікарських засобів та медичних виробів.

Детальніше в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ

Важливо врахувати:

  • помилки, зокрема, але не виключно у банківських реквізитах, можуть призвести до необхідності повторної подачі заяви;
  • протягом 5 календарних днів з дати надсилання проєкту договору в системі уповноважена особа аптечного закладу накладає електронний підпис на договір. Договір є укладеним та набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін;
  • після укладення договору необхідно позначити в системі ті аптеки та аптечні пункти, де здійснюватиметься відпуск лікарських засобів та медичних виробів.

Додаткові вимоги: у разі необхідності уточнення даних щодо ліцензій на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та/або на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, надати їх скан-копії, прикріпивши у додатках до заяви.

Строки подання заяв: дата початку строку дії договору — не раніше дати подання заяви.

Договори укладаються на строк до трьох років.

Контакти для консультацій:

  • технічні питання щодо подання заяви — до оператора вашої електронної медичної інформаційної системи; 
  • загальні питання — на електронну адресу reimb@nszu.gov.ua або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних